• Odysseus '91 10 - Odin 11

Met een aangename 22 graden Celsius aangegeven op de weersvoorspelling van de zaterdag en geen cumulonimbus wolk aan de lucht te zien trok Odin 11 er op uit om de lange tocht te maken richting het sportpark Olympus. De tegenstander; Odysseus 91. Het jaar waarin de gemiddelde levensverwachting van de toen geboren Odin spelers rond de 77,02 schommelde en het anno 2020 ongeveer op 82,05 ligt. Belangrijk om te weten voor K, Rijn die meanderende rivier door Duitsland, die misschien wel naar fase 3 was gegaan met zijn date. Dat er menigeen Odin 11'er nog gebruik had gemaakt van de laatste ruime openingstijden van de kroeg was een feit. Het woord onderschatting verspreidde zich op de app als corona in een tweede golf. Iedereen was waakzaam, wakker en wijzer dan ooit te voren. Op het veld was het meer weifelend, waardeloos en wijkhulp gerelateerd wat Odin liet zien. Desondanks kwam Odin toch op een voorsprong door een prima actie van Mees die de 1,98 meter lange keeper verschalkte met een vallend schot vliegend vanaf het rechterstiksel van zijn schoen. Rust, tandje erbij. Wat slimme tactische doorwisselingen van het meesterbrein achter Odin 11, waaruit Neushoven wist te scoren na een goed genomen corner inclusief overstapje. Als een kind in een snoepwinkel, zelden zulke blijdschap gezien van de man met de neus... voor de goal. De wedstrijd leek gespeeld maar na een onachtzaamheid ging de 1-2 er nog in. Het slotakkoord was echter voor Odin, na een handsbal van de 1,98 meter lange keeper floot de scheids, voor de 4e keer, eindelijk. Vanwege de relationele banden tussen keeper en scheids trok de keeper dit maar moeilijk en sloeg de bal uit de handen van Chris, die net het ventiel had opgezocht voor een zwabberbal. Enfin, keeper eruit met een geel en na een fantastisch genomen vrije trap in de muur maakte Chris alsnog de 1-3. De ongeslagen reeks wordt voortgezet, op richting volgende week!