• Hierbij een wedstrijdverslag van afgelopen zaterdag. Helaas slechts 1 verslag; maar wel direct een hele belangrijke, namelijk het verslag van de één na laatste wedstrijd van Odin 1. Hierbij nogmaals de oproep om morgen de mannen nog eenmaal te komen supporteren: 14:30 thuis.

Faja Lobi 1 – Odin 1
    Op de dag van de royal wedding in Windsor Castle, de FA Cup in Wembley en Dumoulin op de Monte Zoncolan waren toch de meeste ogen gericht op het topaffiche in de 4deklasse G zaterdag: Faja Lobi – Odin. Speciaal voor de gelegenheid was er een hele parkeergarage bijgebouwd om de vele bezoekers op te kunnen vangen. Dat er dit keer meer bezoekers dan spelers waren was dan ook geen verassing. Gelukkig was Luuk ditmaal al op tijd op de hoogte gesteld van het geringe aantal fitte spelers en heeft zodoende zonder verkeerde weghelften te gebruiken naar het sportcomplex gereden. Gelukkig was ook Kenzo bereid om mee te gaan met het sterrenensemble van Odin, waarvoor dank. Ook had Terrence weer eens een middagje vrij en wierp zich op als doelman. En ook de opstelling was vandaag wat anders dan dat u van Odin gewend bent. Zo stond Luuk opeens op het middenveld en werd Jules doorgeschoven naar de hangende-linksbuitenpositie. Jerrol Struikela mocht in de spits beginnen. Dit betekende ook dat Luuk het felbegeerde blauwe hesje aan mocht tijdens de warming-up. Het absolute hoogtepunt van zijn Odin-carrière. Ook werden de hoedjes nog even op weerstand getest door Tinus voordat Odin aan de laatste uitwedstrijd van het seizoen mocht beginnen.

Over het spel van Odin kunnen we vandaag vrij kort zijn. Dat was namelijk niet bijzonder goed om het zachtjes uit te drukken. Veel balverlies en onnodige fouten maakten het voor Faja Lobi makkelijk voetballen. Dat Odin niet in het vertrouwde rood speelde, maar in het blauw was gehuld, zou een slecht excuus zijn. Enige die daar wel blij mee was was Dirk, want die kon nu weer een wasje overslaan. Ook had hij bedacht om vandaag niet te koppen om zo zijn haren niet te hoeven wassen. Odin mocht dan ook nog blij zijn dat het in de rust maar met 1-0 achterstond. En ook Rene dacht dit ken zo niet verder en bracht Kenzo in het veld in plaats van Mattie, die een zeer onterechte gele kaart had gekregen, althans volgens hem zelf.

Ook in de tweede helft kon Odin weinig potten breken. Het kreeg wel wat meer kansjes, maar gaf er ook nog meer weg. Toch had het de hulp van Penalty-Pim nodig om via de strafschopstip de 2-0 binnen te schieten. Pim ontsnapte daarbij aan zijn tweede gele kaart, nadat hij zijn eerste had gekregen voor een verwoede poging tot shirtje ruilen in de 60ste minuut. De 3-0 was volgens de scheidsrechter niet te verdedigen, dus dat deed Odin dan ook maar niet.

Bij de 4-0 ging pas echt een hoop mis. Terrence ging een goed gesprek aan met een toeschouwer achter zijn goal en Johan probeerde zijn assisttotaal op te krikken door een speler van Faja Faja vrij voor Terrence te zetten. Terrence had pas door dat de bal in netje lag, nadat hij de supporter een fijn Pinksteren had gewenst, telefoonnummers had uitgewisseld en alvast een broodje kip had besteld.

Daarna nam de frustatie bij enkele Odin spelers toch wel wat toe en hamerde Jerrol Fruitvla erop wel al bezig te zijn met volgende week.
    Want volgende week is de allerlaatste wedstrijd van Odin 1. Hopelijk krijgen we dan eindelijk antwoord op de vraag wat je nou slechter kan doen dan 100% fout.