• ODIN 9 is voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe keeper en spelers! Odin 9 is jaren geleden opgericht als vriendenteam, ondertussen gaan we alweer ons 7e seizoen in. En de gezelligheid is er uiteraard nog steeds! We voetballen vooral voor ons plezier, maar willen uiteraard wel elke wedstrijd winnen! Na dit seizoen gaat een aantal spelers stoppen, daarom zijn we op zoek naar nieuwe versterkingen. Omdat onze keeper dit jaar noodgedwongen moest stoppen, zijn we ook hard op zoek naar een keeper! We trainen in principe op maandagavond van 19:30 tot 21:00, al staat dat nog niet vast.
    Heb je interesse? Stuur dan even een mailtje naar thomasgroenewegen@hotmail.com! We willen graag dat je een paar keer meetraint om te kijken of het van beide kanten bevalt, en als dat zo is dan staat niets in de weg om lid te worden van ons team!