• Lid worden

Heb jij zin om bij een echte Utrechtse voetbalclub te voetballen? Meld je dan aan bij voetbal vereniging Odin.
    Lid worden kan gedurende het hele seizoen.

Klik hier om naar het digitale inschrijfformulier te gaan

Wat kun je bij Odin verwachten?

Training
    Bij Odin wordt momenteel op maandag-, dinsdag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagavond getraind. Woensdag is de meest druk bezette avond. Alle teams trainen anderhalf uur.
    Op het trainingsveld hebben de teams kleine goals ter beschikking. Ieder team beschikt over 10 ballen, hesjes en pionnen.

Kleding
    De wedstrijdkleding wordt door de club aan het begin van het seizoen uitgegeven.
    Ieder team beschikt over 15 spelerstenues en een keeperstenue. De teams wassen de kleding gedurende het seizoen zelf. Keepershandschoenen worden door de keepers zelf verzorgt.

Traditioneel is er ieder jaar een openingsfeest aan het begin van het seizoen,
    een nieuwjaarsborrel met hoge hoed toernooi en het gezellige Odintoernooi.

Kantine
    We hebben sinds augustus 2011 een nieuwe kantine. Deze is iedere zaterdag open. Voor alle thuiswedstrijden van FC Utrecht is de kantine ook geopend.

Contributie
    Spelende leden heel seizoen € 210,-
    Spelende leden half seizoen € 110,-
    Trainende leden € 75,-
    Niet spelend/ondersteunend lid € 25,-

Spelend lid vrijdagavondcompetitie € 75,-

De contributie wordt ieder seizoen eind september via ClubCollect geïncasseerd.

Meer informatie

• Het lidmaatschap wordt aangegaan voor 1 jaar en zonder schriftelijke opzegging automatisch verlengd.
    • Het verenigingsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni.
    • Het aanmelden en afzeggen als lid dient schriftelijk te geschieden naar onderstaan mailadres.
    • Afzeggingen voor het nieuwe seizoen dienen voor 1 mei bij de administratie binnen te zijn.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:
    Peter Verbeek
    ledenadministratie@vv-odin.nl

Inschrijven?

Mocht je al contact hebben gehad met de teamleider van het team waarbij je wil voetballen en samen besloten te hebben bij het team aan te sluiten, schrijf je direct in. Mocht je dat nog niet hebben gedaan neem dan eerst even contact op met Peter Verbeek (ledenadministratie@vv-odin.nl), hij zal je in contact brengen met de teams die spelers zoeken.

Klik hier om naar het digitale inschrijfformulier te gaan

rfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-slide